Vitrinele frigorifice RTV
şi A3 expun, de multă vreme, creaţia laboratoarelor PSD cu trei variante de
nume : „COPY MOUSE” ( în campanie ),
„LOOSER MOUSE” ( dacă pierde ) şi „STUPID PEOPLE” ( dacă pierdem noi ), creaţie promovată
exclusiv ca produs de top al partidului, şi realizată după următoarea reţetă care,
dacă nu va fi acceptată de majoritate, îi va face pe patronii vitrinelor să-şi
numere zilele rămase ( până la puşcărie şi, respectiv, de puşcărie ):
-
2 părţi iliescu ( limba de lemn şi iubirea pentru EST )
-
2 părţi năstase ( tupeul şi făţărnicia )
-
2 părti geoană ( vizita: ½ la ghiţă tv + ½ varan tv şi „Daciana, моя любовь !” = Daciana, dragostea mea! – lb. rusă )
-
1 parte teoctist / daniel ( preafericirea )
-
1 parte andronescu ( plagiatul în contrapartidă cu licenţele Microsoft ).
Amestecul, frământat bine
până la omogenizare în praf de măgureanu / maior ( minciuna şi dezinformarea ),
s-a lăsat vreo patru ani acoperit şi, după ce s-a copt la
flacără roşie, a fost ornat din plin cu salivă de baroni, în formă de trei
trandafiri, cu chipurile lui constantin, oprea şi tăriceanu şi codiţele lui
vadim, meleşcanu şi kelemen, ca să nu se deoache. E preferat de ignoranţi,
naivi, nostalgici comunişti, popi lacomi şi, întâmplător dar inexplicabil, alţii.
Deşi a fost pregătit
pentru mult mai mulţi consumatori se pare că produsul este foarte bine tolerat
de cei care au ca devize „trăiesc pentru a mânca”, „să nu-mi tai niciodată
pensia”, „sunt ortodox, deci exist”, „pesedistul vărgat e-ntotdeauna nevinovat”
şi „băsescu-i vinovat pentru orice s-a(r fi)-ntâmplat”, dar provoacă, mai ales
celor din categoria „ceilalţi”, greaţă, vărsături, lehamite, balonări şi chiar
diaree, ceea ce, probabil, îi va face să aleagă un produs de calitate germană chiar
dacă reţeta lui este aproape necunoscută, doar fiindcă brand-ul, verificat de atâţia
ani, este serios.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu