joi, 13 noiembrie 2014

VIZIUNE PERSONALĂ



Vitrinele frigorifice RTV şi A3 expun, de multă vreme, creaţia laboratoarelor PSD cu trei variante de nume :  „COPY MOUSE” ( în campanie ), „LOOSER MOUSE” ( dacă pierde ) şi „STUPID PEOPLE” ( dacă pierdem noi ), creaţie promovată exclusiv ca produs de top al partidului, şi realizată după următoarea reţetă care, dacă nu va fi acceptată de majoritate, îi va face pe patronii vitrinelor să-şi numere zilele rămase ( până la puşcărie şi, respectiv, de puşcărie ):
-  2 părţi iliescu ( limba de lemn şi iubirea pentru EST )
-  2 părţi năstase ( tupeul şi făţărnicia )
-  2 părti geoană ( vizita: ½ la ghiţă tv + ½  varan tv  şi „Daciana, моя  любовь !” =  Daciana, dragostea mea! – lb. rusă )
-  1 parte teoctist / daniel ( preafericirea )
-  1 parte andronescu ( plagiatul în contrapartidă cu licenţele Microsoft ).
Amestecul, frământat bine până la omogenizare în praf de măgureanu / maior ( minciuna şi dezinformarea ), s-a lăsat vreo patru ani acoperit şi, după ce s-a copt la flacără roşie, a fost ornat din plin cu salivă de baroni, în formă de trei trandafiri, cu chipurile lui constantin, oprea şi tăriceanu şi codiţele lui vadim, meleşcanu şi kelemen, ca să nu se deoache. E preferat de ignoranţi, naivi, nostalgici comunişti, popi lacomi şi, întâmplător dar inexplicabil, alţii.
Deşi a fost pregătit pentru mult mai mulţi consumatori se pare că produsul este foarte bine tolerat de cei care au ca devize „trăiesc pentru a mânca”, „să nu-mi tai niciodată pensia”, „sunt ortodox, deci exist”, „pesedistul vărgat e-ntotdeauna nevinovat” şi „băsescu-i vinovat pentru orice s-a(r fi)-ntâmplat”, dar provoacă, mai ales celor din categoria „ceilalţi”, greaţă, vărsături, lehamite, balonări şi chiar diaree, ceea ce, probabil, îi va face să aleagă un produs de calitate germană chiar dacă reţeta lui este aproape necunoscută, doar fiindcă brand-ul, verificat de atâţia ani, este serios.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu