duminică, 7 aprilie 2013

BALADA TĂCERILOR NECONTROLATE


Mi-e tot mai plină tolba dar vorbele-s puţine
şi tot mai greu mi-e gândul în slove reîntrupat
iubirea mea se-ascunde în fiece păcat
ce curge-n loc de sânge, năvalnic, azi, prin tine.

Dar nu mai am dorinţa şi nici puterea, parcă,
să-ncerc a zidi suflet precum făceam alt’dată,
căci doar făţărnicia cea cu dureri fardată
îşi mână încă-n voie preacosteliva barcă

dar nici o adiere în pânze nu-i mai suflă
şi vântul care-n vremuri furtunile stârnea
e leşinat pe maluri răpus de boală grea
şi-n propriile pene de-abia de se mai umflă.

Chiar gesturile mele, produse-n ralanti,
par mângâieri ridate, din ce în ce mai slute,
întârziate tandru prin amintiri pierdute
badijonându-ţi rana orgoliului de-a fi

când simţi că ce-i fiinţă din tine-i spre apus
un biet morman de poze în alb murdar şi negru,
din care se-nfiripă cânt monoton, funebru
cu bass-ul prea puternic şi-un treble mult redus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu