joi, 22 septembrie 2011

Elegia IX

Din tăcerea TA am aflat că vorba a creat lumea
că absenţa ei a creat iubirea
ucisă, dey after dey,
de prea multele cuvinte
scăpate în trafic.
Şi-atunci
am început
să ucid pentru TINE
cuvintele născute fără-ncuviinţare,
cuvintele polisemantice
– cu prea mulţi fraţi şi surori –
sau cele vulgare.
Şi fiindcă devenisem aproape un lexicid,
temându-mă de judecata din urmă
am hotărât
să-mi intensific munca
de profilaxie
învâţând cuvintele să nu mai nască
întâmplător,
să se protejeze împotriva sarcinilor
nedorite,
să evite avorturile
spontane sau programate.
Şi toate astea din cauza TA
fiindcă TU,
încă de la naştere,
TE-ai băgat şi-n cuvânt...
La început a fost cuvântul
şi cuvântul era de la Dumnezeu
şi Dumnezeu era cuvântul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu